torsdag 26 juli 2012

OS & STICKNING












































Äntligen har OS smygstartat med fotbollen och jag går omkring som en äggsjuk höna av förväntan till OS invigningen som kommer blir "absolutely spectacular" imorgon kväll enligt alla journalister som fick se genrepet igår kväll. För att dämpa mig har jag köpt massa nya garner för nu blir det stickning och OS, med dubbla skärmar, tv och dator 21". Annars biter jag av alla naglarna.
Älskar OS med hela den känslomässiga berg-och dalbanan, skratt, glädjetårar i massor, illtjut, tomma känslan när det inte går vägen och massa fler. Jag har aldrig missat ett OS sedan jag föddes och jag har fortfarande fantastiska minnen från olika spel. Och detta år från min absoluta favoritplats i världen. Kommer känns som man har en fantastisk semester i London i dryga 2 veckor. Fanatisk? Kanske... Men det får mig att känna lycka och ger mig fantastisk inspiration! Missa inte invigningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar