torsdag 30 augusti 2012

DECOUPAGE – BEFORE & AFTER






























Detta är en akrylmålning jag påbörjade för 3 år sedan men fastnade och kunde inte räkna ut hur jag skulle gå vidare med. Sedan förra hösten en sen kväll, när jag är som mest kreativ, började jag tillägga blommor- och fjärilsmotiv med decoupage teknik och nu hänger på min köksvägg. Blir nästan lite 3-D effekt. Före & efter bild. Tavlan är 1,20 meter x 1 meter.




























This is an acrylic painting I started doing 3 years ago but got stuck and could not figure out how to go further with. Then last Autumn/Fall one late night when I am most creative, I started applying floral and butterfly motif by decoupage technique and now it hangs on my kitchen wall. Gets almost a 3-D effect. Before & after photo. The painting measures 1. 20 meters by 1 meter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar