måndag 14 januari 2013

WOMEN COLOURS 2013








































Det är en massa snack om 50 nyanser av grått som folk läser och tycker väldigt olika om. Jag har en boktrave med dem men inte läst något än, inte ens baksidetexten. Ligger sjuk och utslagen och ifall jag får en uns av energi läser jag själv just nu Keplers "Sandmannen" Läst alla de andra och gillar tempot i böckerna, att det utspelas i Stockholm, Gillar Joona karakärern, korta kapitel och man har svårt att inte vilja läsa ännu ett till kapitel innan man somnar.
Av mig får du inte nyanser av grått men mode färgskalan på kvinnliga kläder i år 2013. Bl a Kleinblått! Återkommer när jag är frisk igen! Måste få ner julen då ingen kraft till det fanns i veckan som var.


That's a lot of talk about "the 50 shades of grey" books that people read and think very differently about. I have a pile of books with them but have not read anything yet, not even the covertext. I´m ill and knocked out in bed and if I get an ounce of energy I am currently reading Keplers "Sand Man" read all the others Kepler books and I like the pace of the books, localtion set in Stockholm, Like Joona main figure, short chapters, and it is hard not to just read one more of the chapter before falling asleep.
For me, you are not getting feedback on the 50 shades of grey, but fashion color range of female clothing in 2013. Among others Klein Blue! Will return writing when I'm healthy again! Packing down Christmas been delayed in my home due to the illness.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar