torsdag 28 mars 2013

HAPPY EASTER! GLAD PÅSK!






































Glad Påsk alla bloggläsare!
Eftersom jag firade påsk en vecka tidigt i år så kan jag redan nu lägga upp hur jag dukade mitt påskbord. Jag använde bl a mina petit point broderier som dekoration då de är lite äggliknande och blev en färgklick samt stoppade in lite gula fjädrar också och placerade mina påskägg till mina gäster på tallrikarna. Sen stack jag ner mina fjäder placeringskort i glasen.


Happy Easter all blog readers!
Since I celebrated Easter one week early this year, I can now show how I set my Easter table. I used my petit point embroidery as decoration when they are a little egg-like anadded a splash of color and also pimped with little yellow feathers, placed my Easter eggs for my guests on the plates. Then I stuck my spring place cards in the glasses.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar