söndag 2 juni 2013

PLANT POT DECOUPAGE






































Min kruka jag har mina luktärtor i började se lite skamfilad ut så jag gjorde en snabb make over idag med lite decoupage. Så lätt och kul! Man klipper bara ut motiv från pappersservetter, drar bort alla lager i servetten utom det översta, tar lite decoupage lacklim och smetar på försiktigt. Jag tittar alltid efter fina servetter när jag går i affärer. Både för dukning och decoupage. Bilderna visar både fram och baksida av krukan.

My plant pot I keep my sweet peas in began to look a little worn so I did a quick make over today with decoupage. So easy and fun! One just cuts out designs from paper napkins, pulling away all the layers of tissue except the top one, add decoupage modge podge and apply on gently. I always look for nice paper napkins when I go shopping. For setting a nice table as well for decoupage. The pictures show the front and back of the pot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar