torsdag 2 januari 2014

☆•*”˜˜”*•☆ HAPPY NEW YEAR ★ 2014 ☆•*”˜˜”*•☆































God fortsättning på vårt nya år 2014 som jag ser fram emot mycket. Hästens år, OS år, VM i Brasilien år och massa annat. Dålig uppdatering för att jag måste fixa ett nytt fotoredigeringsprogram då mitt gamla inte funkar då jag uppgraderat mitt operativsystem.  Bilden tagen från Segels Torgs juldekorationer i Stockholm i mellandagarna.

Wishing you all a Prosperous New Year 2014 which I am personally looking forward to. The year of the Horse, Winter Olympics, World Cup fotboll in Brazil and lots more. Poor update due to new computer operative system which no longer is compatible with my photo editing tool. Picture taken just before New Years Eve at Sergels Torg, Stockholm, Sweden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar