söndag 4 maj 2014

COLOUR MAKES ME HAPPY!

Bougainvillean som jag trodde var helt död förra sommaren har fått nytt liv och är överöst av blommor
My Bougainvillea that I thought died last Summer has come alive beautifully, full of blossom

Målade några fält på mattan överst på bilden med ProMarkers spritpennor. Bra matchning!
Painted some fields on the rug at the top of the image with ProMarkers pens. Good match!


Fullt blommande älskade Bougainvillea och en nyköpt färgsprakande matta "Agnes" från Habitat matchar perfekt kuddarna jag sydde för över ett år sedan och gör att färgerna i mina tavlor poppar fram. Färg gör mig lycklig! Jag tog fram mina spritpennor och målade i några ljust beiga färgfält med matchande färger från min nya matta och vips så funkar de tillsammans också. Snabb makeover :-)

My beloved  blossoming Bougainvillea and a newly purchased colorful rug "Agnes" from Habitat makes perfekt matching with my cushions I sewed for over a year ago and makes the colours in my paintings popping. Colour makes me happy! I took out my ProMarker pens and painted in some of the beigefileds with matching colors from my new rug and made them work together really well. Instant makeover :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar