lördag 23 maj 2015

FREESTYLE EMBROIDERY FINISHED






































Nu har jag broderat klart mitt broderiprojekt som egentligen varit Boot Camp för min hands motorik och smärthantering. Ska fixa lite sammet och göra en kudde av det. 
Tekoppen är delvis enligt ett mönster som jag hittade och jag utgick ifrån och sen har jag freestylat mig fram, haft en engelsk längtan och blomsterfröjd i sinnet och så blev det som det blev. Handgjort och unikt!

Finished my embroidery projects that actually has been a Boot Camp for my hand motor function and pain management. Will get some velvet and make a cushion out of it.
The teacup is partially from a pattern that I found and that I started from and then I free styled me further along the way, and had my constant English yearning and floral delight in the mind and it all ended up like this. Handcrafted and unique!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar