torsdag 17 september 2015

HANDPAINTED & EMBROIDERED CUSHION

XXV=25 25 years gift for my Godson

Front side of the cushion

Had some fun painted on the card & wrapping as well

































































































Jag har målat eget tyg och skapar unika och personifierade kuddar som jag freestyle broderar på.  Ovan är en kudde jag gjorde till min gudson och hans 25 års dag. 50 x 50 cm broderad med moulinégarn och silkestrådar. Min inspiration var kretskort och storstadsliv. Blev mycket uppskattat.

I have painted my own fabric this Summer and create unique personalized cushions that I do freestyle embroidery on. I made this for my Godson´s 25th birthday, it measures 500 x 500 millimeters and is embroidered with DMC yarn and various silk yarns and threads. My inspiration was circuit boards and urban living. Much appreciated!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar