onsdag 5 september 2012

NECKLACES


Halsband som jag själv använder och gjort det senaste året i olika material. Silver, stickat, handgjorda glaspärlor, krompärlor, keramiska pärlor, mina egna handgjorda pärlor, arvegodspärlor, strass, Muranoglas, snäckskal. Jag gör halsband till mig själv och sen när jag tröttnar på dem klipper jag isär dem och skapar nya. Nu kommer det blir mycket matlagning och bakverk framöver. Idag ska jag göra cheese cakes. Bild och recept på det kommer imorgon någon gång.

Necklaces that I use myself and have made in the past year in various materials. Silver, knitwear, handmade glass beads, chrome beads, ceramic beads, my own handmade beads, heirlooms, rhinestones, Murano glass, seashells. I make necklaces for myself and then when I get tired of them, I cut them apart and create new ones. Will be much cooking and baking the next month or so. Today I´ll make cheese cakes. Photos and recipe for it will come tomorrow sometime.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar