fredag 21 december 2012

CHRISTMAS STOCKING















































Börjar fylla upp en julstrumpa till min dotter att hitta när hon vaknar på julafton. Den här är från när jag bodde i LA och hon har en i samma design, men i beiga och gröna färger som hon ger mig. Min dotter kommer och tillbringa kvällen i december 23 med mig, vi äter gott, ingen julmat, slår in presenter, rimmar och har bara en mysig kväll, tittar på en film, i år "Hotel Marigold" och hon sover över och vi har en trevlig julafton frukost och öppnar klappar och lyssnar på julsånger. Sen bär det vidare till julafton med släkten.

Starting to fill up a stocking for my daughter to find when she wakes up on Christmas Eve. This one is from when I lived in LA and she has one in the same design but in beige and green colours that she gives me. My daughter comes and spend the evening of December 23rd with me, we have a good meal, no Christmas food though, wrap gifts, rhyme and just a cosy evening, watching a film, this year "Hotel Marigold" and she stays over and we have a nice Christmas morning breakfast and open presents and listen to Christmas carols. Then we go and spend Christmas Eve with the rest of the family.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar