onsdag 19 december 2012

XMAS TREE TABLE DECORATION







































































Eftersom jag inte kommer ha en julgran i år så tänkte jag att jag kan ju använda alla julgranskulor som ligger i jullådan på vinden. Så jag gjorde en kon av aluminium uppläggningsfat och lite tunn kartong och tejp som jag limmade på en udda tallrik som bas. Sen använde jag limpistolen för första gången och började limma dit kulor, stjärnor och spiror och sen satt jag dit både vit och grönmossa som är plockad på landet och så här blir den. Den är 70 cm hög. Lite udda men får duga som ett första försök. Kul var det i varje fall.

Since I will not have a Christmas tree this year so I thought that I can use all the christmas balls lying in my christmas box up in the attic. So I made a cone of aluminum platters and some thin cardboard and tape that I glued on an odd plate as base. Then I used the glue gun for the first time and started gluing on balls, stars and spiers and then Iglued on both white and green moss that are picked in the country and this is how it turned out. Measures 70 centimeters high. A bit odd but will have to do as a first attempt. At least I had a bit of fun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar